روشاروشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

روشا جونم

روزهای سخت

1391/4/26 16:49
نویسنده : مامان شیوا
291 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان میدونم که داری اذیت میشی. برای

خودمم سخته این روزها ولی باید کارنامه بچه هارو

بزنم و تا 3شنبه تحویل بدم. دارم روزارو میشمرم تا

 3شنبه بشه و دیگه نرم این چهار روزه اخر بیشتر 

استراحت کنم. عزیزم دیشب نذاشتی مامانی بخوابه

میدونم که دیگه خودتم طاقت نداری. امروز روز مادره

و همه تو مدرسه این روزو پیشاپیش بهم تبریک

گفتن. تا نیای تو بغلم باورم نمیشه مامان

شدم................

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
23 اردیبهشت 91 22:14
ضمن عرض تبریک به خاطر روز مادر ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال میشم سر بزنید و با نظرات قشنگتون وبلاگ ملیسا رو مزین کنید آسمان را گفتم : می توانی آیا بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه روح مادر گردی ؟ صاحب رفعت دیگر گردی ؟ گفت نی نی هرگز !!! من برای این کار کهکشان کم دارم نوریان کم دارم مه و خورشید به پهنای زمان کم دارم ! … خاک را پرسیدم : می توانی آیا دل مادر گردی ؟ آسمانی شوی و خرمن اختر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار بوستان کم دارم در دلم گنج نهان کم دارم ! … این جهان را گفتم : هستی کون و مکان را گفتم : می توانی آیا لفظ مادر گردی ؟ همه ی رفعت را همه ی عزت را همه ی شوکت را بهر یک ثانیه بستر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار آسمان کم دارم اختران کم دارم رفعت و شوکت و شان کم دارم ! عزت و نام و نشان کم دارم ! … آن جهان را گفتم : می توانی آیا لحظه ای دامن مادر باشی ؟ مهد رحمت شوی و سخت معطر باشی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار باغ رنگین جنان کم دارم ! آنچه در سینه ی مادر بوُد آن کم دارم !
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به روشا جونم می باشد