روشاروشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

روشا جونم

تولدت مبارک

1391/4/26 16:48
نویسنده : مامان شیوا
513 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم صبح روز 31 اردیبهشت ساعت 8/30 صبح به دنیا اومدی و

با چشمای قشنگت بهم زل زدی. اون لحظه قشنگترین لحظه زندگیم

بود. باید بهت بگم که بعدش خیلی درد کشیدم ولی وقتی تو رو سالم

گذاشتن تو بغلم همه دردام فراموش شد. تازه بعد از 12 روز اومدم

واست مینویسم اخه همش مهمون داشتیم و تو هم خیلی بازیگوشی

اصلا زمان رو نمیفهمم. همین الان هم گریه کردی و امدم بغلت کردم

نمیدونم شیطونیت به کی رفته! هفته اینده میخوایم ببریمت خونه

مامان بزرگت و 2 هفته اونجا بمونیم. اخه من دست تنها از پس تو بر

نمیام. بعدش دیگه خودمونیم و خودمون.............خیلی استرس دارم

همه سعیمو میکنم تا خوب ازت مراقبت کنم عزیز دلم فتدقکم

 


 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به روشا جونم می باشد