روشاروشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

روشا جونم

21 ماهگی

1392/12/6 0:34
نویسنده : مامان شیوا
159 بازدید
اشتراک گذاری

متاسفانه من نرسیدم که از بزرگ شدنات و شیرین کاریهات بیام بنویسم

ماشالله هر روز به دایره لغاتت افزوده میشه ولی من عاشق اینم که میگی

دوجه یعنی گوجه از بس دوست داری.......تمام کلمات رو تقریبا میگی

حرف ش ل رو هنوز نمیتونی تلفظ کنی. تو خونه راه میری به بابات میگی

امیییینه......روشا جونم هفته بعد 15 اسفند باید بریم واسه کشیدن اون

4 تا دندون جلوییت که از بس شیر شب خوردی کاملا پوسیده شده و

راهی جز کشیدنش نیست ترسم از بیهوشی هست خیلی کوچولویی

اعصاب ندارم الان تقریبا دو هفته هست از شیر شب کرفتمت. خدا کنه

سریعتر تموم شه. ببخشید که تو این پست عکس نذاشتم همش تو

دوربینه بذار عملت تموم شه عشقم دیگه میام کلی از عکساتو میذارم

قلبدوست دارم دوست دارم. راستی عجیب امادگی از پوشک گرفتنو

داری هر وقت خراب کاری میکنی سریع شلوارتو میکشی پایین میگی

پووووو .....حوله رو هم میاری حیف که مهد کودک میری اونجا هم

نمیشه حوصله نمیکنن واسه همین گذاشتم واسه خرداد. از بازی های

مورد علاقت دبی سی چهل و دالی بازی هست دیگه کلی چیزای

دیگه هم هست ایشالله عملت تموم شد میام مینویسم. خواهشا

شما هم 5 تا صلوات بفرستین تا به سلامتی تموم بشه وای خیلی

استرس دارم روشایینگران

 




پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به روشا جونم می باشد