روشاروشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

روشا جونم

بازگشت دوباره من

1392/1/7 1:59
نویسنده : مامان شیوا
353 بازدید
اشتراک گذاری

اخ عزیز دلم مدت زیادی هست که نمیام چون اسباب کشی داشتیم و

منم همش سرکار بودم و کلا اینترنت هم نداشتیم. یه بار هم که اومدم

کلی مطلب هم نوشتم ولی پرید! اووووووه تو خیلی تغییرات زیادی کردی

 چهاردست و پا/ ماما بابا / بلند شدن و راه رفتن به کمک مبل و 

میز/ 6 دندونی شدن و............... عزیزم با همه اینا کلی ذوق مرگ

شدم و  کیف کردمرقصیدن و تکون دادن هم جای خود راستی شاگردام

کلی واست عیدی خریدن حیف که راه دوره و نمیتونم که ببرمت ولی

با همون عکست هم حال کردن. روشای من 6 هفته دیگه تموم من

تعطیل میشم و دربست در اختیارتم.این روزها وابستگیت هم زیاد شده

و من متاسفم که ساعاتی رو پیشت نیستمدوست دارم مامانیماچ

 

بقیه عکس ها ادامه مطلب

 

الهی فدات شم اینجا میخواستی یه دفعه بلند شی ولی همین حالت موندی و جیغت دراومد! 

 

اولین عیدت مبارک باشه عزیزم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به روشا جونم می باشد