روشاروشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

روشا جونم

7 ماهگیتم تموم شد

1391/10/10 21:52
نویسنده : مامان شیوا
242 بازدید
اشتراک گذاری

هزار ماشالله خیلی خوب غذا میخوری و تا ظهر که برمی گردم با غذای

کمکی و اون مقدار شیری که واست میذارم سیری. شیر خشک هم

اصلا دوست نداری. وقتی بازوهاتو میگریم تند تند راه میری اصلا میخوای

بدویییییییی............ تو رورئکت میزارم با اینکه هنوز پاهات به زمین

نمیرسه یه جوری بشین پاشو میکنی که پاتو به زمین بزنی و با رورئکت

بری جلو خیلی خنده داره. روشا خانوم اصلا نمیذاری دهنتو پاک کنم بعد

از خوردن قطره آهن من سعیمو میکنم ولی بزرگ شدی نگی مامان

چرا دندونام سیاه شدن؟!!! یادت باشه ! قیامت به پا میکنی واسه

همین یه روز در میون بهت قطره میدم. دخترم دیگه داریم میریم خونه

جدیدمون وقتی که تو 7 ماه و 11 روزت هست. دوست دارم عزیزم

تو همه زندگی من هستی

 

 

ببر مامانی
 ببر مامانی

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به روشا جونم می باشد