روشاروشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

روشا جونم

اولین سالگرد تولدت مبارک

1392/4/3 1:20
نویسنده : مامان شیوا
291 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم تولدت مبارک ایشالا 120 ساله بشی .ماشاالله واسه

خودت خانومی شدی و بدو بدو میکنی البته همچنان بهم می

 چسبی واز وابستگیت کم نشده....10 تا دندونات کامل شدنو

2 تای دیگه هم جوونه زده. دنبال بازی و قایم موشک و بازی با

سیم وکنترل تلویزیون از بازیهای مورد علاقته .البته یه مامان تنبل

هم داری که دیر به دیر میاد اپ میکنه راستی بردیمت اتلیه 

واسه تولدت و کلی عکس خوشگل گرفتیم اونا هم خوششون

اومد و عکساتو تو سایتشون گذاشتن 

 

 

 

 

د
دختر خنده روی من کیفیت عکسها زیاد خوب نیست چون سایزشونو دستکاری کردم 

روشای مامان ببخشید رو بقیه عکسات که فکر کنم 400 تایی باشه دارم کار میکنم اینجا نمیتونم زیاد عکس بذارم دوست دارم با تمام وجودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به روشا جونم می باشد